Jouw rol als stagiair Online Marketing.
Online marketing is constant aan verandering onderhevig. Je gaat bij ons enorm veel leren op het gebied van Search, Social, Affiliate –en E-mailmarketing. Data en customer journey optimalisatie komen binnen de stage ook aan bod. Tijdens je stage zul je veel verschillende werkzaamheden gaan oppakken.
Je verlaat ons na je stage met tenminste kennis en ervaring omtrent:
- SEO, hoe je werkt aan E-E-A-T en hoe je ChatGPT kunt inzetten voor dit kanaal.
- SEA in alle facetten, maar met name voor de inzet van performance campagnes.
- Hoe je social inzet voor performance marketing en hoe dit samen gaat met branding.
- Hoe je affiliate campagnes opzet en managed.
- Marketing automation inzet met e-mailmarketing.
- Goede basisvaardigheden binnen online marketing zoals het opzetten en optimaliseren van campagnes, het inrichten van tagging, reporting en analytics.
Wat centraal staat in deze meewerkstage is het inbrengen van je eigen inzichten en creativiteit om onze marketingactiviteiten samen met het team te verbeteren. Daarover sparren we wekelijks met het team en verwachten dat als jij jouw frisse blik met ons gaat delen. Het is uiteraard ook belangrijk dat je voor jezelf een goed beeld hebt van wat je graag wilt hebben geleerd als je stage afloopt. Hier gaan we namelijk vanaf de start aan werken en stellen samen een stage-ontwikkelplan welke we gedurende je stage bijhouden om te kijken of je jouw stage-doelstellingen gaat behalen. Uiteraard krijg je hierbij een stagebegeleider vanuit Zeeman die dit traject samen met je doorloopt.